ابلاغ عن رابط

يا طير متغرب

خالصين
0:00
0:00

Untitled-1

كلمات اغنية يا طير متغرب
يا طير يا متغرب بيتك الاخضر قرب
بعد ما طال مشوارك طلعت شمس نهارك
ارجع عمر دارك وابدا تاني وجرب

اوعى يغرك طيشك ولا تغير ريشك
وعلشان لقمة عيشك تمشي ورا التيار
خوفي عنه بنيته في الغربة وعليته
الاقيك يوم هديته والاحلام تنهار

حاسب امسك تبت في الزرع اللي منبت
علشان بلدك حبت فيك عزم واصرار
صدق المثل القايل ان العود المايل
عمره في يوم ماهو شايل على اغصانه ثمار

باقي اغاني البوم خالصين

http://i.imgur.com/5NZrhoq.gif

http://i.imgur.com/5NZrhoq.gif

تعليقات الفيسبوك